Workshop for Ejerledere
Mennesker handler med mennesker!
- de kender og kan li’…
Salg er i bund og grund en social hændelse: mennesker mødes, og i det møde skal der skabes mening, sympati, relation og tillid. Gør der det, kan alting lade sig gøre.
Vi er – fremfor alt – sociale væsner. På skarp og humoristisk måde får Kim Wilde sat vores egenskab som sociale væsner i spil i forhold til det professionelle salg. Hvad er det egentlig din kunde køber? Hvordan køber kunden? Og ikke mindst hvorfor køber kunden? Og findes der et magisk ord, der altid får kunden til at sige ”ja tak”?
Målgruppe
Workshoppen henvender sig til ejer-lederen, der sidder med hovedansvaret for kontakten til større kunder, og ikke ser sig selv som super-sælger.
Udbytte
Deltagerne vil få let anvendelige og konkrete værktøjer, der kan bruges fra dag ét. Effekten er kortere vej fra kontakt til kontrakt, og et øget køb fra eksisterende kunder.
Indhold i Workshoppen
o Sælg det rigtige – til de rigtige
o Kom i gang, ”ice-breakeren”
o CRM som værktøj
o Det kunden køber vs. det du sælger
o Skab værdifuld kommunikation
o Salgspsykologi
o Spørgeteknik
o Storytelling
o Præsentationsteknik
o Opfølgning
o Vedligehold din pipeline
o Mer- og krydssalg, støj eller god service?
o Bed om ordren
o Forhandlingsteknik, herunder behandling af indvendinger
o Opbyg, anvend og vedligehold netværk
o Kunden som ambassadør
Formen er oplæg og gruppeopgaver, med afsæt i deltagernes konkrete salgs-udfordringer. Stilen er direkte, med et glimt i øjet. Der vil tillige blive lagt vægt på at deltagerne udbygger deres netværk blandt ejerledere.
Investering
En heldags workshop, inkl. materialer og forplejning, kr. 3.800. 50% faktureres ved tilmelding, 50% 14 dage før workshoppen. Afbud: optil 14 dage før workshoppen refunderes det indbetalte, herefter sker der ikke refusion.
Ved deltagelse i workshoppen tilbydes deltagerne at få to timers sparring, en-til-en, med Kim Wilde til kr. 1.000 (normalpris kr. 3.000), med fokus på den enkeltes konkrete situation.
Alle priser er excl. moms.
Tilmelding her
- de kender og kan li’…
Salg er i bund og grund en social hændelse: mennesker mødes, og i det møde skal der skabes mening, sympati, relation og tillid. Gør der det, kan alting lade sig gøre.
Vi er – fremfor alt – sociale væsner. På skarp og humoristisk måde får Kim Wilde sat vores egenskab som sociale væsner i spil i forhold til det professionelle salg. Hvad er det egentlig din kunde køber? Hvordan køber kunden? Og ikke mindst hvorfor køber kunden? Og findes der et magisk ord, der altid får kunden til at sige ”ja tak”?
Målgruppe
Workshoppen henvender sig til ejer-lederen, der sidder med hovedansvaret for kontakten til større kunder, og ikke ser sig selv som super-sælger.
Udbytte
Deltagerne vil få let anvendelige og konkrete værktøjer, der kan bruges fra dag ét. Effekten er kortere vej fra kontakt til kontrakt, og et øget køb fra eksisterende kunder.
Indhold i Workshoppen
o Sælg det rigtige – til de rigtige
o Kom i gang, ”ice-breakeren”
o CRM som værktøj
o Det kunden køber vs. det du sælger
o Skab værdifuld kommunikation
o Salgspsykologi
o Spørgeteknik
o Storytelling
o Præsentationsteknik
o Opfølgning
o Vedligehold din pipeline
o Mer- og krydssalg, støj eller god service?
o Bed om ordren
o Forhandlingsteknik, herunder behandling af indvendinger
o Opbyg, anvend og vedligehold netværk
o Kunden som ambassadør
Formen er oplæg og gruppeopgaver, med afsæt i deltagernes konkrete salgs-udfordringer. Stilen er direkte, med et glimt i øjet. Der vil tillige blive lagt vægt på at deltagerne udbygger deres netværk blandt ejerledere.
Investering
En heldags workshop, inkl. materialer og forplejning, kr. 3.800. 50% faktureres ved tilmelding, 50% 14 dage før workshoppen. Afbud: optil 14 dage før workshoppen refunderes det indbetalte, herefter sker der ikke refusion.
Ved deltagelse i workshoppen tilbydes deltagerne at få to timers sparring, en-til-en, med Kim Wilde til kr. 1.000 (normalpris kr. 3.000), med fokus på den enkeltes konkrete situation.
Alle priser er excl. moms.
Tilmelding her