Gratis mini-workshop
Salg for "ikke-sælgere" Mennesker handler med mennesker - de kender og godt kan li’… Salg er i bund og grund en social hændelse: mennesker mødes, og i det møde skal der skabes mening, sympati, relation og tillid. Gør der det, kan alting lade sig gøre. Vi er – fremfor alt – sociale væsner. På skarp og humoristisk måde får Kim Wilde sat vores egenskab som sociale væsner i spil i forhold til det professionelle salg. Hvad er det egentlig din kunde køber? Hvordan køber kunden? Og ikke mindst hvorfor køber kunden? Og findes der et magisk ord, der altid får kunden til at sige ”ja tak”? * Find, Vind og Bind kunderne * Kommunikation * Mødet med kunden * Præsentationen * Få eksisterende kunder til at købe mere (mersalg) * Brænd igennem med dine budskaber * Skab relationer og brug dit netværk Målgruppe Mini-Workshoppen henvender sig især til ”ikke-sælgere” – advokater, revisorer, iværksættere, selvstændige, håndværkere, konsulenter, ingeniører og projektledere. Altså mennesker der hele tiden er i kontakt med kunderne, og samtidig ikke ser sig selv som sælgere. Kim Wilde Kim Wilde er en meget benyttet foredragsholder, og han deler gladelig ud af sine 30 års erfaring i løsnings- og projektsalg. Kim har været selvstændig siden 1990, og hans viden og indsigt formidles i klare vendinger, med pointer der sætter sig. "Bare fordi det er klogt, behøver det jo ikke at være kedeligt." |
Tilmelding her
|
Det siger publikum bl.a. om Kim Wildes foredrag og workshops: Kim Wilde har en helt unik evne til at give 'punch lines' der sætter sig." • "Det var suveræne indspark som jeg kan overføre direkte til mit daglige arbejde med kunderne. Tak for det..." • "En helt anden vinkel på B2B-salget." • "Havde faglig dybde, uden at være kedeligt." • "Sjove og relevante spark bagi!" • "Ren Viagra for mit salg!" • "Kim Wilde var super god - meget omfattende indlæg!" • "+ til Kim Wilde." • "Jeg har helt klart fået noget med hjem, som jeg kan bruge i min hverdag. Utrolig inspirerende." • "Det var superspændende og gav en masse inspiration.” • "Et meget givende foredrag.” • "Din historie var mere end et almindeligt foredrag, men noget vi alle kunne tage med hjem.” |