Referencer |
Det siger kunderne om Kim Wilde"Som relativt nystartet virksomhed, kan det virke lidt hovedløst at kaste penge efter en salgscoach. I mit tilfælde betalte det sig dog hjem efter mindre end én måned.
Kim Wilde er nemlig langt mere end bare en salgscoach, der fortæller hvordan du afsætter dine produkter. Kim har en særlig evne til at dykke ned i lige præcis det der kan være et problem i din forretning. Der kom hurtigt konkrete løsningsforslag og effekten viste sig efter ganske få uger. Konverteringen fra leads til kunder steg fra 18% til lidt over 40%. Det bedste af det hele: Der skulle næsten intet til! Forslagene kan virke banale og ”lige til”. Faktum er dog, at jeg ikke selv havde fået den tanke at ændre disse relativt simple arbejdsgange, der førte til at mine kunder i langt højere grad ente med at købe mit produkt. Kim har ikke en magisk trylleformular, der gør du sælger mere. Til gengæld er han utrolig dygtig til at finde ud af hvad din udfordring er, og hvordan det kan løses. Jeg kan kun give min varmeste anbefaling til Kim. Har du en virksomhed, der gerne vil være bedre til at udnytte eksisterende salgsressourcer, har jeg svært ved at se hvordan du kan bruge dine penge bedre. Kim har i den grad være med til at forvandle min virksomhed." Martin Riedel, Realkreditkonsulenten "VI VED DET JO GODT… Selvom vi jo godt ved at alt det Kim Wilde fortæller, er rigtigt, så er det for de fleste svært at gøre noget ved. Men efter et par timer i selskab med Kim, får man faktisk stor lyst til netop at gøre noget ved det. Tak Kim – for et kærligt spark bagi, for sande ord, for videregivelse af lysten til livet, til kærligheden og til os selv. Kim har en unik måde at gøre tabuer og svære emner til daglig tale, ukompliceret og let at kapere – det er en sjælden egenskab, og jeg er fantastisk glad for at have været i selskab med dig. Alle burde have en dosis ”Kim” – det giver fornyet energi og livslyst." Henriette Ølgaard – Ølgaard Consulting "XtraCon A/S befinder sig i et stærkt konkurrencepræget marked, hvor selve produktet kan synes helt ens for kunderne, nemlig hosting. Vores situation var, at vi gerne ville have hele organisationen til at tænke kunderne med ind i alt hvad vi gør, og på sådan en måde at kunderne kan mærke en forskel. Gennem vores netværk fik vi kontakt med Kim Wilde, der tilbød os en blanding af fælles workshop, og individuel sparring med mig, som ansvarlig for salget i XtraCon A/S. Gennem fem måneder satte Kim Wilde insisterende fokus på vores måde at tænke på – vores kundekultur – og ikke mindst vores måde at kommunikere på. Det har resulteret i, at vi i dag i langt højere grad, tager afsæt i vores kunders verden; fra første kontakt, over tilbuddet, til den løbende leverance. Det har for os betydet et øget mersalg, og for mit vedkommende en højere kvalitet i salgsprocessen med nye potentielle kunder. XtraCon A/S har typisk en produktorienteret og teknisk tilgang til tingene. Kim Wildes sprog og vinkel har været et perfekt match for vores virksomhed. Han gør det ikke vanskeligere end nødvendigt, taler ”ikke-sælgerens” sprog, og har en smittende begejstring når han deler ud af sin viden. Resultatet er, at vi i alle dele af virksomheden er blevet bedre til at forstå, samt kommunikere med vores kunder. Det har ført til et bedre salg; nysalg, mersalg og krydssalg. For os har Kim Wilde ikke været en omkostning – det har været en investering, der så rigeligt er kommet hjem igen." Henrik Mølvig, CEO, XtraCon A/S "Som handelsvirksomhed med erfarne medarbejdere søgte vi en katalysator til at give ny inspiration til vores tilgang til salg og ordremodtagelse. Vi var så heldige at få anbefalet Kim som den rette mand til opgaven. 9 måneder senere må vi konstatere, at vi traf det helt rigtige valg. Kim er en fyr, der brænder for sit fag – og hans engagement og dynamik kan næsten kun smitte af på dem, der er så heldige at arbejde sammen med ham. Han har opbygget stor tillid hos alle typer og på alle niveauer i vores organisation – og har virkelig formået at arbejde ud fra vores forudsætninger – såvel firmamæssige som personlige. Ingen ”Karl Smart”-løsninger her – kun simpelt håndterbare ændringer af både overbevisninger og procedurer, der helt sikkert vil komme os til gode i de langsigtede relationer med vores kunder. Vi har opnået det, vi håbede på. En endnu højere motivation i salgsafdelingen og en større fælles forståelse for, hvad der er strategisk vigtigt i vores salgsarbejde. At inddrage Kim som katalysator hos os har ikke været en omkostning … men en solid investering." Svend Lund, direktør, Monacor Danmark A/S "I mit samarbejde med Kim Wilde, har jeg oplevet en sparringspartner, som har fingeren på pulsen og har stor indsigt i markedet. Kim har formået at udfordre mig på holdninger og "universelle sandheder", som er væsentligt for en samarbejdspartner, hvis man vil opnå det bedste resultat. Kim Wilde har jeg brugt i processen på at gøre Aller Medias Kundeservice helt skarp på prioriteringer, strategien samt effektivisering af processerne i dagligdagen. Jeg kan kun give min varmeste anbefaling til Kim Wilde, hvis du vil udfordres og finde løsninger på problemstillinger i Kundeservicecentre." Britta Jørgensen, Kundeservicechef, Aller Media A/S "Udover at mine medarbejdere rent fagligt er usædvanligt dygtige, har vi alle nu fået en langt større forståelse for vigtigheden og nødvendigheden af nære relationer, tillid og korrekt behandling af kunderne og deres behov. Uddannelsesforløbet har allerede, her ved forløbets udgang, givet meget målbare resultater, såvel personlige som økonomiske, for den enkelte medarbejder, men så sandelig også for Living Art A/S Vores nye og frugtbare relation til Wilde, vil fremover være en fast del af såvel nye og gamle medarbejderes træning, med henblik på at fastholde den fremgang og positive ånd vi har opnået heraf." Niels Frederiksen, direktør, Living Art "Tak til Kim Wilde for en inspirerende, udfordrende og konstruktiv salgs-workshop hos TechniWrite, hvor vi grundigt fik gennemgået vores salgsteknikker og fik sat lys på, hvordan vores i specielle niche - udarbejdelse af teknisk dokumentation - skal fokusere på det værdiskabende i vores ydelser. På en intensiv workshop fik vi stof til eftertanke samt særdeles værdifulde og brugbare råd." Thomas Deibjerg, partner & direktør, TechniWrite "Gennem to måneder har Kim Wilde drejet vores salg fra at være teknikdrevet, til at blive værdidrevet. Vi har oplevet en tilgang fra Kim, der har taget udgangspunkt i der hvor vi er – fagligt og udviklingsmæssigt. Vi har hver gang glædet os til de workshops Kim har stået i spidsen for, fordi han har formået at omsætte sin teoretiske og strategiske forståelse, til konkrete og pragmatiske værktøjer for os. Vi har imellem de enkelte workshops haft lejlighed til at afprøve værktøjerne – og de virker! Vi har derfor haft et stort udbytte af samarbejdet." Ledelsesgruppen, MOEF, Model- og Effektfabrikken "Kim Wilde har til vores fulde tilfredshed løftet undervisningsopgaver for os. Kim er teoretisk velfunderet og forstår at omsætte teori til brugbare værktøjer og metoder. Kims undervisning er levende og intens. Vi har oplevet stor tryghed i hele samarbejdsprocessen båret af integritet og etik." Direktør Torben Hansen, Panorama "I forbindelse med en større strategisk omlægning, valgte vi Kim Wilde som sparringspartner på det strategiske salgsområde. Kim Wilde har i processen været et stort aktiv i forankringen af omlægningen i det daglige salgsarbejde og derigennem sikring af det økonomiske resultat." Allan Berg, Adm. Direktør, Kasmatic A/S "Med Kim Wilde som partner for langsigtet og strategisk nysalg har Discus Communications etableret en række nye kunderelationer, der har styrket vores vækst. Kim Wilde arbejder vedholdende og har en naturlig evne til at se kundens behov og kombinere dem med vores kommunikationsydelser." Niels Christian Jensen, Adm. direktør, Discus Communications A/S "Kim Wilde har gennem vores samarbejde sat fornyet og skarpere lys på vores strategier i nye markeder. Hans blik for nye strategiske muligheder, og hans vedholdende ihærdighed, er til stadighed en kilde til inspiration for os. Hans professionelle indstilling og intuitive forståelse af vores virksomhed, gør Kim Wilde til en stærk samarbejdspartner og repræsentant for os i det strategiske salg." Jens Peter Jensen Møller, Adm. Direktør, KnowledceCon A/S "I forbindelse med den strategiske udvikling af salget, har Kim Wilde været en af de bærende kræfter. Hans viden og gennemslagskraft har givet os en lærerig og inspirerende proces - såvel personligt som professionelt. Vi glæder os til også fremover at samarbejde med Kim Wilde i udviklingen af PHI Invention's strategiske salg." Lars Nørgaard Bjørn, Adm. direktør, PHI Invention Dem har jeg skabt værdi for...
|
Actium
Aller Media A/S Alt I Ren A/S Arla Foods Amba, Thrane Mejeri At Axis AU-Training Axcon, DTU BeSoft - Tidsregistrering Belman Productions A/S Brdr. Jensen Maskinfabrik A/S Brdr. Dahl A/S Business Danmark (Danske Sælgere) Busypeople Casparij ApS City-Office A/S COWI A/S Crisplant Manufactoring A/S Daman A/S DanBolig Dansk Erhvervsfremme (DEF) Danske Prydplanter A/S Den Unge Gartner A/S Desingners Mix A/S Discus Communications A/S DTU (KME) Earth Walker Folkekirkens Nødhjælp Forbrugerliv A/S HC Handel Venslev A/S HiQ A/S I-Makers ApS Ingeniørforeningen, IDA Indoor InnoPower ApS Invacare A/S ISS A/S |
Jespers Torvekøkken
KAMF A/S Kasmatic A/S KnowledgeCon A/S Lisberg A/S La Familia A/S Living Art A/S LT Consult Lumodan ApS Medtronic Denmark A/S Metal- og Maskinindustrien (DI) Minova Consulting A/S MOEF A/S (Model og Effektfabrikken) Monacor A/S Morgendagens Ledere Niels Brock - Salgsakademiet NOR-REG Systems AS (Norge) NorthSensor A/S Nybo Planteskole Phi Invention ApS Panorama PM-Elinstallation A/S Progressive IT A/S Q-Park A/S Shout! Subsero A/S TeleFaction A/S Terma A/S ThoMa El ApS Toft Administration TraceNology A/S VEKO Finans Wingmanager A/S Væksthus Hovedstadsregionen XtraCon A/S Århus Miljøcenter |